مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

اعلام نتایج کنکور

با آغاز تاریخ  ثبت نام کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان گروه های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، انسانی، زبان های خارجه و هنر در صورت داشتن شرایط لازم اقدام به شرکت در این آزمون می کنند. پس از تاریخ  برگزاری کنکور، داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کنکور خود هستند. در واقع آزمون سراسری یک مسیر سرنوشت ساز برای افراد جامعه ما می باشد و در صورتی که موفق از این دوره بیرون بیایند و وارد دانشگاه های خوب کشور شوند می توانند آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند. دز مقاله حاضر، اطلاعات لازم را در خصوص اعلام ننایج کنکور شرح داده ایم، امیدوازیم که تا پایان ما را همراهی کنید.

موفقیت در کنکور سراسری می تواند آینده بسیاری از ما را تعیین کند و باعث رشد و موفقیت های بیشتر در آینده تحصیلی و شغلی شود. هر ساله داوطلبان بسیاری در صورت داشتن شرایط ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری اقدام به شرکت در بزرگترین آزمون علمی کشور می کنند و شانس خود را برای ورود به دانشگاه های معتبر و خوب کشور می سنجند.

متقاضیانی که در جلسه آزمون سراسری شرکت کرده اند، مشتاقانه منتظر نتایج کنکور خود می باشند و تا ثمره چند ماه یا یک سال از تلاش خود را ببینند. سازمان سنجش و آموزش کشور ایتدا کارنامه اولیه افراد را منتشر می کند تا با مشاهده آن از عملکرد خود و درصدهایی که به دست آورده اند، اطلاع یابند. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری نوبت به انتخاب رشته می رسد. در این بین افرادی که بر اساس کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند، نسبت به ثبت کذ رشته های انتخابی خود اقدام می کنند. در نهایت داوطلبین بایستی منتظر اعلام ننایج نهایی کنکور خود باشند.




منبع: اعلام نتایج کنکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد