مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد علوم دام و طیور

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد علوم دام و طیور 1404

رشته علوم دام وطیور یا علوم دامی اطلاعات گسترده ای در مورد انواع دام ها، آبزیان، کرم ابریشم و حیوانات خانگی در اختیار داوطلبان قرار می دهد. پیشینه دامپروری به 13000 سال گذشته، زمانی که بشر حیوانات را اهلی کرد، برمی گردد. در این رشته داوطلبان با فیزیولوژی دام، ژنتیک دام، تغذیه و بهداشت دام و پیشگیری از بیماری های دام سروکار دارند. این رشته یکی از متنوع ترین رشته های تحصیلی است که اطلاعات کاملی را در مورد تغذیه، پرورش و نگهداری حیوانات به علاقمندان این رشته می دهد. این رشته یکی از علومی است که بدون کنکور نیز داوطلبان می توانند به آن ورود پیدا کنند.

داوطلبان برای ورود به این رشته باید در دروسی مانند زیست شناسی که از دروس رشته علوم تجربی می باشد و آمار توانایی های لازم را داشته باشند. همچنین علاقه به حیوانات لازمه موفقیت در این رشته می باشد. این رشته در مقاطع تحصیلی مختلف دارای گرایش های متنوعی می باشد. از جمله گرایش های رشته علوم دامی در مقطع ارشد می توانیم به فیزیولوزی دام و طیور، تغذیه دام، تغذیه طیور و زنبور عسل اشاره کنیم. همچنین این رشته با علوم دیگری مانند کشاورزی، ژنتیک، دامپزشکی، بیوشیمی و... مرتبط است. فارغ التحصیلان این رشته در مقطع کارشناسی ارشد توانایی ها و مهارت هایی از جمله توانمند شدن در ایمنی محصولات غذایی، توانایی ایجاد رفاه برای حیوانات و مهارت های عملی و تئوری در پرورش دام را کسب می کنند.




منبع: برنامه ریزی  ارشد علوم دام و طیور

ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری تیر

کنکور تیر ماه از گذشته تا کنون با قوت در جای خود باقی مانده است و داوطلبان برای شرکت در این آزمون تلاش زیادی می کنند زیرا کنکور تیر، معمولا هدف اصلی اکثریت شرکت کنندگان محسوب می شود و در صورتی که در آزمون تیر ماه، به موفقیت و کسب تراز و رتبه لازم، دست نیابند، بایستی خود را برای کنکور مرحله بعدی آماده کنند.

برای ثبت نام کنکور تیر، بایستی دفترچه ثبت نام کنکور تیر را مطالعه نمایید تا از شرایط، مدارک، مراحل، سایت ثبت نام و... مطلع شوید. هر ساله سازمان سنجش همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام آزمون سراسری تیر ماه، اقدام به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام می کند تا از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری نماید.



منبع: ثبت نام کنکور تیر

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست 1404

شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست باید برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب و دلخواه خود از یک برنامه ریزی اصولی و شخصی سازی شده استفاده کنند. همچنین می توانند در جهت افزایش آگاهی خود برای انتخاب رشته مورد علاقه و ثبت نام در کنکور ارشد از مشاوران باتجربه راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. پیشنهاد ما این است که از یک مشاور باتجربه کمک بگیرید تا بتواند شما را چندین گام به اهدافتان نزدیکتر کند. امیدواریم که توانسته باشیم در این مقاله تا حدودی به افزایش آگاهی و رفع ابهامات شما عزیزان کمک کرده باشیم. 

ما در مقاله حاضر تا حدودی نحوه برتامه ریزی آزمون ارشد را به شما عزیزان توضیح داده ایم اما برای راهنمایی دقیق تر می توانید از موسسه مشاوران برتر کمک بگیرید و از طریق رزرو مشاوره تلفنی با مشاوران ما در تماس باشید.




منبع: برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری 1404

اول از همه می توانیم مرتع و حوزه آبخیز را تعریف کنیم تا بهتر متوجه این شاخه از علوم شوید. مرتع به زمین هایی گفته می شود که دارای پوشش گاهی خودرو هستند و در فصل چرای دام، علوفه مورد نیاز دام ها را تامین می کنند. حوزه آبخیز به محدوده ای که دارای یک زهکش اصلی باشد و در مواقع بارندگی آب تمام آبراهه ها به درون این زهکش وارد شده و در نهایت از خروجی حوزه تخلیه می گردد، گفته می شود. مراتع نیز بر بستر حوزه های آبخیز واقع شده اند. رشته علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری به مطالعه و بررسی زمینه های مربوط به مراتع و آبخیزداری می پردازد. با توجه به اهمیت مراتع وجود متخصصانی که با اصول درست بهره برداری از مراتع آشنا باشند، الزامی است.




منبع: برنامه ریزی ازمون ارشد علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی

افراد متقاضی برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مرکزی لازم است به سایت این بانک مراجعه کنند و پس از کسب اطلاع از زمان ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدامی بانک مرکزی، شرایط مورد نیاز را مطالعه نمایند و در صورتی که شرایط ثبت نام را داشته باشند، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام، اقدام کنند.

پس از شرکت در آزمون بایستی منتظر اعلام نتیجه استخدام بانک مرکزی بمانید. زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی در مورخ 25 اسفند ماه 1401 بوده است و آزمون در دو مرحله کتبی و مصاحبه صورت می گیرد و اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی در دو مرحله اولیه و نهایی انجام می شود. افرادی که در آزمون استخدام بانک مرکزی شرکت کرده اند، می توانند برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی به سایت بانک مرکزی مراجعه کنند و همچنین بعد از کسب نمره قبولی در این مرحله، خود را برای مرحله مصاحبه آماده کنند.


نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی 1403

داوطلبان استخدام بانک مرکزی پس از شرکت در آزمون بی صبرانه منتشر اعلام نتیجه می باشند. سایت بانک مرکزی، جواب اولیه آزمون استخدامی را اعلام می کند و از آن دسته از داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی را کسب نموده باشند، برای حضور در مصاحبه شفاهی دعوت به عمل می آورد. در ادامه راهنمای مشاهده نتیجه آزمون استخدام بانک مرکزی را مشاهده خواهید نمود و همچنین شما عزیزان می توانید با رزرو مشاوره شغلی غیرحضوری و تلفنی، با کارشناسان مشاوران برتر، مشاوره دریافت نمایید. 




منبع: نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی