مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

معرفی بهترین مشاوران کنکور کارشناسی ارشد

آزمون کارشناسی ارشد یکی از آزمون های علمی کشور است که در سطوح بالا و برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و یا دارندگان مدرک دکتری برگزار می گردد. به طور معمول، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ترجیح می دهند به جای ثبت نام کارشناسی ارشد 1400، ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور را انجام دهند. اما ثبت نام ارشد بدون کنکور در گرو داشتن شرایط لازمه می باشد.

بنابراین اکثریت داوطلبان برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بایستی از راه کنکور وارد شوند و نیاز به برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد 1400 دارند. چنانچه اصول مطالعاتی کنکور ارشد را نمی دانید همراه شدن با یک مشاور تخصصی مسیر شما را هموارتر خواهد نمود. در این مقاله به معرفی بهترین مشاوران کنکور کارشناسی ارشد خواهیم پرداخت.


معرفی بهترین مشاوران کنکور کارشناسی ارشد

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

متقاضیان آزمون که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی، نام نویسی خود را تکمیل نموده اند و با مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی در حال کوشش برای بالا بردن میزان تسلط خود بر روی منابع آزمون بودند با خبر تعویق آزمون نظام مهندسی 1400 به دلیل همه گیری ویروس کرونا مواجه شده اند.


اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد

انتخاب رشته به عنوان موضوعی مهم از زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 تا اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 محسوب می گردد و داوطلبانی که بنا به هر دلیلی (سهوا و یا عمدا) در انتخاب و ثبت انتخاب رشته دچار اشتباه شوند بایستی به ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد بپردازند زیرا صدمات ناشی از اشتباهات انتخاب رشته غیرقابل جبران می باشد و بعضا داوطلبان را یک سال از ورود به دانشگاه، عقب می اندازد!!!


ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد

نمونه کارنامه های قبولی کنکور زبان 1399

متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری پس از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 می باشند. پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور و مشخص شدن رتبه و تراز هر یک از داوطلبان، سوالات متداولی همچون (با چه رشته ای چه دانشگاهی قبول می شوم؟ با رتبه مکتسبه دانشگاه فرهنگیان قبول می شوم؟ و...) را می شنویم. برای اینکه پاسخ سوالات پر تکرار در خصوص کنکور زبان را بدهیم، اقدام به تحریر مقاله نمونه کارنامه های قبولی کنکور زبان نموده ایم. 



نمونه کارنامه های قبولی کنکور زبان 1399

معرفی بهترین مشاوران کنکور سراسری

کنکور سراسری به عنوان آزمون علمی برای تفکیک داوطلبان دارای صلاحیت و رتبه علمی برتر برای ورود به دانشگاه های سطح اول کشور معرفی گردیده است و سالیان سال است که ضروری است داوطلبان علاوه بر تاثیر معدل و شرایط تحصیلی دوران مدرسه خود، از فیلتر اساسی کنکور سراسری نیز عبور نمایند و با کسب تراز و رتبه مورد نیاز دانشگاه های انتخاب شده، صلاحیت خود را اثبات نمایند. برای شرکت در این آزمون علمی بایستی پس از ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1400، به مطالعه منابع آزمون خود بپردازید.


معرفی بهترین مشاوران کنکور سراسری