مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

مشاوره آزمون استخدامی

استخدام از طریق آزمون استخدامی، یکی از روش های پر کاربرد ارگان ها و سازمان مختلف از جمله بانک ها، آموزش و پرورش، دستگاه های اجرایی،وزارت بهداشت و...) برای جذب نیروی متخصص مورد نیاز خود می باشد. بسیاری از افراد، با نحوه و مراحل شرکت در آزمون های استخدامی آشنا نیستند. از این رو نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند تا بتوانند خود را برای قبولی و استخدام در ارگان های دولتی آماده کنند. با توجه به این نکته، ما مقاله حاضر را به مشاوره آزمون استخدامی اختصاص داده ایم، امیدواریم که تا پایان ما را همراهی کنید.

بهترین و با تجربه ترین مشاوران آزمون استخدامی در موسسه مشاوره تحصیلی محصل، آماده راهنمایی شما عزیزان می باشند.

مشاوره آزمون استخدامی 1403

تمامی افراد برای ورود به هر حوزه و داشتن هدفی، بایستی از مشاور و متخصص آن حوزه راهنمایی دریافت کنند تا در طی مسیر با چالش و موانعی مواجه نشوند. آزمون استخدامی نیز از این امر مستثنی نیست و هر فردی برای شرکت در این مرحله و قبولی باید از مشاور و پشتیبان کمک دریافت کند تا بتواند بهترین نتیجه را کسب نماید. همانطور که می دانید، آزمون های استخذامی هر ساله برای جذب نیرو در ارگان های دولتی برگزار می گردد و متقاضیان بسیاری در این آزمون ها شرکت می کنند.

نکته قابل توجه این است که باید با آگاهی در این مسیر قدم برداشت و به نتیجه دلخواهی دست یافت. موسسه مشاوره تحصیلی محصل با همکاری مشاوران با تجربه و کارآزموده می تواند برنامه ریزی و مشاوره تمام آزمون های استخدامی را از جمله برنامه ریزی و مشاوره آزمون استخدامی بانک، دستگاه های اجرایی، آموزش و پرورش و... را بر عهده بگیرد. مشورت کردن با افرادی که با تمامی موانع و مراحل این مسبر آشنا هستند، بسیار در قبولی شما تاثیرگذار خواهد بود.




منبع: مشاوره و پشتیبانی آزمون استخدامی

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، متقاضیان آزمون استخدامی بایستی هنگام ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دقت بالایی عمل کرده و تمام اطلاعات و مدارک خود را به دزستی در سامانه بارگذاری نمایند. در صورتی که هر گونه اشتباه و خطایی مربوط به مشخصات فرد در سامانه ثبت نام ثبت شود، مسئولیت آن به عهده داوطلب خواهد بود و از سایر مراحل شرکت وی در آزمون، ممانعت به عمل خواهد آمد. با توجه به نکات ذکر شده، متقاضیان آزمون استخدامی آموزگاری یا دبیری باید در صورت وجود هر گونه اشتباه در کارت ورود به جلسه استخدامی آموزش و پرورش، سریعا نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند. داوطلبان می توانند به دو روش، اطلاعات خود را ویرایش نمایند که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

  1. متقاضیان می توانند هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی و در قسمت ویرایش اطلاعات به این امر مبادرت ورزند.
  2. در روش دوم می توان با مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاعاتی همچون (جنسیت، کد رشته امتحانی، نام و نام خانوادگی و...) را ویرایش نمود.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403

با توجه به این موضوع که آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای عناوین شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی و مربی پرورشی به صورت جداگانه برگزار می شود، داوطلبان می بایست در موعد مقرر نسبت به دریافت کارت وروذ به جلسه مخصوص آزمون خود اقدام نمایند. در صورتی که شاهد هر گونه اشتباه مربوط به اطلاعات خود باشید بایستی نسبت به ویرایش  و اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید یا به ادرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزگاری مراجعه کنید.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی دبیری نیز به صورت مجزا از آموزگاری برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در موعد مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی اقدام نمایند. با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، در صورت وجود هر گونه اشتباه در کارت ورود به آزمون باید نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنید. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش، متقاضیان می توانند در اردیبهشت ماه 1403 تا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. همچنین با انتشار کارت، آدرس باجه های رفع نقص نیز اعلام می شود.




منبع: نشانی باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

برنامه ریزی کنکور دکتری علوم ورزشی

علوم ورزشی در مقطع دکتری دارای گرایش های متنوعی می باشد که شامل (مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و...) می شود. این رشته بازار کار مناسبی را برای علاقمندان به خود فراهم کرده است. فارغ التحصیلان در رشته علوم ورزشی می توانند در حوزه ها و سازمان های مختلفی از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش، مراکز ورزشی، فدراسیون های ورزشی و... فعالیت کنند. به طور کلی علاقمندان با ورود به این رشه، با توجه به افزایش مهارت خود می توانند در مشاغل بسیاری فعالیت کنند و به درآمدهای بالا دست یابند. 

آزمون دکتری در سال طی دو مرحله (آزمون کتبی) و (مصاحبه علمی و عملی ) برگزار می گردد. داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام کنکور دکترا باشند، می توانند در این آزمون شرکت نمایند. همچنین برای رسیدن به موفقیت در این مسیر چالش برانگیز نیازمند به یک مشاور با تجربه و کارآزموده می باشید که شما را تا رسیدن به اهدافتان حمایت و پشتیبانی کند. تیم مشاوران برتر برنامه ریزی درسی همه رشته ها و برنامه ریزی کنکور دکتری علوم ورزشی را با مشاوران مجرب و باتجربه به انجام می رساند. همچنین می توانید برای افزایش آگاهی خود در این زمینه، از طریق رزرو مشاوره تلفنی از مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.




منبع: برنامه ریزی کنکور دکتری علوم ورزشی

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدام آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش 1403

برای انجام هر مرحله از ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش داوطلبان باید در زمان اعلام شده اقدام به انجام این کار گیرند، از این رو دقت به مهلت های ثبت نام و... در این امر حائز اهمیت می باشد. داوطلبان برای پرداخت هزینه آزمون بایستی در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش اقدام به پرداخت الکترونیکی هزینه نام نویسی و سپس اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام نمایند. داوطلبان بایستی مبلغ اعلام شده برای پرداخت هزینه ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت نمایند. لینک نام نویسی در زمان اعلام سازمان سنجش فعال می شود و داوطلبان در این زمان باید فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. در این زمان امکان پرداخت هزینه نام نویسی وجود خواهد داشت.




منبع: هزینه ثبت نام ازمون استخدامی اموزگار ابتدایی اموزش و پرورش

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش

انجام فرایند ثبت نام در آزمون استخدام آموزگاز ابتدائی به شکل اینترنتی می باشد و داوطلبان در مهلت نام نویسی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی بایستی برای ثبت نام و پرداخت هزینه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و بر اساس مراحل نوشته شده در دفترچه ثبت نام، اقدام به تکمیل فرم نام نویسی کنند. چنانچه در مراحل نام نویسی ازمون های آموزش و پرورش اطلاعات داوطلب اشتباه درج شده باشد متقاضی موظف به تصحیح این اشتباه می باشد تا امکان شرکت در آزمون آموزگار ابتدائی را داشته باشد. برای این منظور داوطلب موظف به مراجعه به سایت سازمان سنجش می باشند تا در فرصت های تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش خطاهای درج گشته در اطلاعات را تصحیح نمایند.




منبع: سایت ثبت نام استخدامی آموزگار ابتدایی