مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی، داوطلبان بایستی با مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی، خود را برای حضور در آزمون ورود به حرفه مهندسان آماده کنند. سپس با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی، اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی صادر می گردد.

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون، از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی قابل دریافت می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1401

آزمون نظام مهندسی در دو نوبت از سال ثبت نام و برگزار می شود و داوطلبان 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون با مراجعه به سایت وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. 


منبع: کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

ثبت نام کنندگان آزمون نظام مهندسی، در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی برای اینکه اجازه شرکت در آزمون را داشته باشند، ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه از شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی می باشند. در این حین ممکن است برخی از داوطلبان، متوجه اشتباهاتی در روند ثبت نام خود باشند که بایستی به تصحیح آن ها بپردازند. 

داوطلبان به منظور ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون لازم است به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مراجعه نمایند.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1401

متقاضیان ثبت نام آزمون نظام مهندسی پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، در صورت وجود هر نوع اشتباه بایستی به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مراجعه نمایند و ایرادات موجود در کارت را برطرف نمایند. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه شما بایستی عاری از هر نوع اشتباه باشد و در صورت اشتباه ثبت شدن عمدی یا سهوی اطلاعات بر روی این کارت، امکان حضور در جلسه آزمون را نخواهید داشت.

به دلیل اتمام فرآیند برگزاری آزمون نظام مهندسی در نیمسال اول، لینک دانلود آدرس باجه های رفع نقص غیرفعال شده است. با آغاز مجدد ثبت نام و برگزاری آزمون در سال 1401 مجددا لینک دریافت را برای شما همراهان فعال خواهیم نمود.


منبع: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی یکی دیگر از آزمون های علمی کشور است که داوطلبان رشته های مهندسی دو بار در سال و پس از فراغت از تحصیل و کسب سنوات مورد نیاز آزمون می توانند شرکت کنند. این دسته از داوطلبان در صورتی که در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی با عنوان "قبولی" مواجه شوند، شماره نظام مهندسی و پروانه اشتغال به کار دریافت خواهند نمود. برای شرکت در آزمون نامبرده بایستی ثبت نام آزمون نظام مهندسی را انجام دهید. 

لینک مستقیم اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1401

اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1401

(به محض اعلام نتیجه، لینک فوق فعال می گردد)

داوطلبان آزمون نظام مهندسی در صورت کسب حداقل 50 درصد از نمره کتبی آزمون، با عنوان "پذیرفته شده" رو به رو خواهند شد.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1401

متقاضیان آزمون که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی، نام نویسی خود را تکمیل نموده اند و با مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی در حال کوشش برای بالا بردن میزان تسلط خود بر روی منابع آزمون بودند با خبر تعویق آزمون نظام مهندسی به دلیل همه گیری ویروس کرونا مواجه شده اند.

نتیجه آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال جاری در نیمه اول آبان ماه 1401 اعلام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج (که همان سایت ثبت نام می باشد)، نتیجه آزمون نظام مهندسی خود را مشاهده و دریافت نمایند و همچنین آن دسته از داوطلبانی که به جواب آزمون خود معترض باشند، بایستی در مدت زمان تعیین شده اقدامات لازم را به عمل آورند.


منبع: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

ورود به سایت نظام مهندسی

وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان متصدی برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان می باشد. تمام اطلاعیه های موثق آزمون نظام مهندسی در سایت معاونت مسکن و ساختمان منتشر می شود و علاقمندان می توانند با ورود به سایت نظام مهندسی به نشانی inbr.ir تمام اطلاعیه ها و اخبار موثق را دریافت نمایند.

ورود به سایت نظام مهندسی

inbr.ir

(برای ورود به سایت، بر روی لینک فوق بفشارید)

داوطلبان آزمون نظام مهندسی، کاردان های فنی، معماران تجربی و... برای ثبت نام و اعلام نتایج و طی نمودن تمام مراحل آزمون بایستی از طریق سامانه نظام مهندسی اقدام کنند.

معرفی سایت نظام مهندسی

وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان با سایت رسمی inbr.ir در حال فعالیت می باشد و این سامانه انتشار اخبار آزمون، انتشار دفترچه آزمون نظام مهندسی، انتشار نتایج آزمون نظام مهندسی و... را برعهده دارد. در ادامه لیست برخی از امکانات سایت فوق را درج نموده ایم:

  • اطلاعیه های جدید
  • سامانه های مربوطه (سنامک، سپامک، پاتمک)
  • سامانه آزمون های ورود به حرفه
  • اخبار مسکن و ساختمان
  • و...



منبع: ورود به سایت نظام مهندسی

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا

افرادی که متقاضی استخدام در بانک سینا هستند، می توانند در این آزمون شرکت کنند و با گذراندن مراحل گزینش، در عنوان شغل انتخابی خود استخدام شوند. متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا باید دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس باشند. متقاضیان باید قبل از ثبت نام دفترچه و شرایط ثبت نام را به خوبی مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام اقدام به نام نویسی در آزمون استخدام بانک کنند. در این مقاله قصد داریم که درباره زمان ثبت نام، نحوه ثبت نام و شرایط ثبت نام، لیست رشته های شغلی استخدام بانک سینا و... توضیح دهیم.  

متقاضیان استخدام بانک سینا بایستی تمام شرایط مورد نیاز ثبت نام را داشته باشند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا 1401

آزمون استخدامی بانک سینا هر ساله زیر نظر مرکز آزمون این بانک برگزار می شود. زمان انتشار آگهی جذب نیرو برای بانک، بستگی به نیاز بانک دارد و در واقع ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا از نظر زمانی متغیر است. براساس اعلام نیاز بانک، برای جذب نیرو اطلاعیه ای در سامانه بانک منتشر می شود. متقاضیان از 29 مرداد ماه لغایت 11 شهریور ماه 1401 فرصت دارند برای ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایند.

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا: اعلام نشده است.



منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک سینا