مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

اصول برنامه ریزی آزمون دکتری

اگر جزو داوطلبانی هستید که اشتغال به تحصیل در مقطع دکتری برایتان ارزشمند است و علاوه بر دغدغه های زندگی و محل کار خود می خواهید تحصیل در این مقطع را نیز تجربه کنید، بایستی یک برنامه منظم و منسجم داشته باشید تا بتوانید بهترین استفاده از زمان خود را ببرید.

از جمله مشکلات داوطلبان آزمون نامبرده این است که منابع آزمون را نمی دانند و عدم شناخت دقیق منابع برای آن ها مشکلاتی همانند چند منبعی درس خواندن را به همراه دارد. برای حل این مسئله می توانید با کارشناسان مشاوران برتر مشورت نمایید و بهترین منابع رشته تحصیلی خود را بشناسید. برای این منظور کافی است بر روی لینک رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی کلیک نمایید و منتظر تماس کارشناسان بمانید.

همانطور که می دانید برای شرکت در کنکور دکتری لازم است به دروس تخصصی (سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد) و زبان خارجی مسلط باشید. همچنین سطح مهارت استعداد تحصیلی (سوالات تحلیلی، کمی و منطقی برای رشته های غیر مهندسی و سوالات تجسمی برای رشته های مهندسی)، خود را تقویت کنید و این به معنی حجم بالای کتاب هایی است که نیاز به مطالعه دارند و برای ایجاد هماهنگی بین زمان باقیمانده تا آزمون و تسلط به منابع، نیاز به یک برنامه ریزی حرفه ای خواهید داشت و البته از موضوع تعهد به برنامه نیز نباید غافل شد. 

در مقاله "معرفی بهترین مشاوران کنکور دکتری" برترین مشاوران آزمون دکترا را معرفی نموده ایم و داوطلبان آزمون مذکور با شناخت مشاوران کارآمد، همراهی با پشتیبان آزمون دکتری و آگاهی از نمونه کارنامه های قبولی دکتری فنی و مهندسی، نمونه کارنامه های قبولی دکتری علوم انسانی و...  می توانند با برترین کارشناسان این آزمون هم سو شوند و به نتیجه دلخواه خود دست یابند.



منبع: اصول برنامه ریزی کنکور دکتری 

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد قبلا یک بانک خصوصی بوده است و به دلیل این که در سال 1397 با بانک سپه ادغام شده است، برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد نیز باید به سایت بانک سپه مراجعه کنید. به دلیل این که هنوز زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد در سال جاری اعلام نشده است، بنابراین زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد سال جاری مشخص نمی باشد.

با توجه به این که آخرین زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد در مرداد ماه سال 1395 بوده است، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد نیز در شهریور ماه اعلام شده است. بنابراین به دلیل این که هنوز اطلاعیه ای برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد در سال جاری منتشر نشده است، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد نیز در سال جاری مشخص نیست.

بانک مهر اقتصاد علاوه بر آزمون کتبی از طریق دریافت رزومه اقدام به ثبت نام و جذب نیرو می کند. ثبت نام آزمون استخدامی این بانک به دو صورت کتبی و مصاحبه می باشد. افراد متقاضی بعد از کسب نمره قبولی در مرحله کتبی می توانند، به مرحله مصاحبه راه یابند و بعد از کسب نمره قبولی در این مرحله در بانک استخدام شوند.

کاربران مشاوران برتر می توانند سوالات خود را با بهترین مشاوران استخدامی (کارشناسان مشاوران برتر) مطرح نمایند و مشاوره شغلی، مشاوره استخدام بانک، مشاوره تلفتی آزمون استخدامی دریافت نمایند. برای برقراری مشاوره با کارشناسان بر روی دکمه مشاوره تلفنی بفشارید و منتظر تماس مشاوران بمانید.


منبع: اعلام نتایج آزمون استخدام بانک مهر اقتصاد

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد به صورت اینترنتی می باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت بانک سپه اقدام به ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد نمائید. همانطور که ذکر شد بانک مهر اقتصاد با بانک سپه ادغام شده است و به همین دلیل تمام اطلاعیه های استخدامی توسط بانک سپه منتشر می شود و شما عزیزان می توانید خبرهای مرتبط به آزمون استخدامی بانک سپه را دنبال نمایید. 

آزمون استخدامی بانک اقتصاد مهر به دو صورت کتبی و مصاحبه می باشد. افراد متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد در صورت کسب نمره قبولی در آزمون تستی می توانند به مرحله مصاحبه راه پیدا کنند و همچنین در صورت کسب نمره قبولی در این مرحله، به استخدام بانک در می آیند.

آخرین زمان ثبت نام آزمون این بانک مهر اقتصاد در مرداد ماه سال 1395 بوده است اما درباره تاریخ استخدام سال جاری تا کنون هیچ نوع اطلاعیه ای منتشر نشده است و به محض اعلام اخبار استخدامی، در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر اطلاع رسانی می گردد.


منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک مهر اقتصاد

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد

ضرایب دروس در آزمون کارشناسی ارشد نشان دهنده درجه اهمیت و میزان تاثیرگذاری آن ها بر نتیجه نهایی شما می باشند. داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام کنکور ارشد، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را از سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانلود و مطالعه نمایند.

متقاضیان ثبت نام کنکور ارشد ضمن مطالعه این دفترچه با مواد درسی و ضرایب آن ها آشنا شده و به راحتی می توانند، منابع مطالعاتی صحیح را تهیه کرده و در برنامه ریزی خود قرار دهند. برنامه ریزی درسی کنکور ارشد بایستی به گونه ای باشد که فرد دروس مهم را در اولیت قرار دهد و زمان بیشتری برای یادگیری و تسلط بر روی آن ها صرف نماید.


منبع: برنامه ریزی کنکور  ارشد 

نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری

برای مطالعه کنکوری نکات فراوانی را باید مدنظر داشته باشید. در بخش های گوناگون این مقاله تلاش نموده ایم تا حد امکان موارد را گوشزد نماییم. شما عزیزان برای دریافت برنامه ای با هزینه مقرون به صرفه با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر در ارتباط باشید.

تکنیک های مطالعه کنکوری

  1. مطالعه مطالب به روش کنکوری: دروس مورد مطالعه را با برنامه پیش ببرید و به روش کنکوری درس بخوانید و مفهومی خواندن را از ابتدا توشه راه خود کنید. به هیچ وجه از مطالعه بخش یا بخش هایی از مطالب صرف نظر نکنید و جزئی درس بخوانید.
  2. پانویسی و حاشیه نویسی: این تکنیک می تواند برای درک مفهومی تر به کمک شما بیاید و کمک فراوانی در مرور مطالب (در بندهای فوق درباره اهمیت مرور مطالب توضیح داده ایم)، می کند و همچنین از اتلاف وقت جهت خواندن مطالبی که اهمیت کمتری دارند، جلوگیری می کند. دقت کنید منظور از حاشیه نویسی نوشتن مطالب با رمزگذاری است. نباید مطالب را عینا کپی کنید!!!
  3. خلاصه نویسی: خلاصه نویسی نیز نوعی تکنیک مشابه با پانویسی است با این تفاوت که در خلاصه نویسی تعداد کلمات و پاراگراف ها می تواند بیشتر باشد و شما در دفتری جداگانه خلاصه هر درس را یادداشت برداری می کنید.سعی کنید مطالب نت برداری شده را به صورت رمز و کلید به بخش خلاصه نویسی منتقل کنید. نیاز نیست تمامی قسمت های کتاب را در خلاصه نویسی داشته باشید (اشتباه اکثر کنکوری ها). این بخش را اختصاص به نکات پراهمیت دهید.
  4. تست زنی: به اندازه درسنامه ای که مطالعه نموده اید، تست بزنید. تست های آموزشی را در ابتدا آغاز نمایید (پس از مطالعه هر درس تست مربوط به آن درس را بزنید) و درسنامه کوتاه (یک پاراگراف)، مربوط به تست را مطالعه کنید و با پیشبرد برنامه، تست ها را تغییر دهید و تست های سنجشی (این روش تست زنی کیفیت تست زدن شما را مدنظر دارد)، را در برنامه خود قرار دهید. تست جمع بندی یا زمان دار را در انتهای برنامه خود قرار دهید و قبل از پرداختن به این نوع تست زنی، حتما مطالبی ک در حاشیه و خلاصه نویسی خود داشته اید را مرور نمایید.


منبع: برنامه ریزی کنکور سراسری