مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

مدارس تیزهوشان به دلیل ارائه خدمات مطلوب آموزشی و رسیدگی بهتر به وضعیت دانش آموزان در سال های اخیر، علاقمندان بسیاری را مجذوب خود نموده است و دانش آموزان بسیاری خیال اشتغال به تحصیل در مدارس تیزهوشان و یا سمپاد را در سر می پرورانند. اما متقاضیان صرفا در صورت اثبات توانایی های خود امکان ورود به مدارس استعداد درخشان را خواهند داشت.

داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در جلسه آزمون حضور داشته باشند و آزمون خود را با موفقیت سپری نمایند و همچنین در زمان اعلام نتایج، نتیجه "پذیرفته شده" را در سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم به خود اختصاص دهند، امکان تحصیل در مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه را خواهند داشت.




منبع: نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبانی که شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم را دارا باشند و ثبت نام خود را نهایی نمایند، برای حضور در جلسه آزمون استعداد درخشان یا سمپاد دوره دوم متوسطه لازم است کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند و دانش آموزانی که کارت ورود به جلسه نداشته باشند، شرکت در آزمون برای آن ها مقدور نخواهد بود.

دانش آموزان پایه نهم، 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم می توانند به سایت my.medu.ir مراجعه کنند و با وارد نمودن کد ملی و سایر اطلاعات، کارت شرکت در آزمون را دریافت نمایند. تا قبل از سال 1400، چنانچه داوطلبی رمز ورود همگام خود را فراموش می کرد و یا در دسترس نداشت، تنها راه بازیابی رمز عبور، مراجعه حضوری به مدرسه و یا آموزش و پرورش محل سکونت بود. اما از سال جاری نیازی به داشتن رمز ورود همگام وجود ندارد. 




منبع: کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

پس از ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و شرکت در آزمون هوش بایستی نتیجه را از سایت my.medu.ir دریافت نمایید. اما در زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه شاهد این می باشیم که برخی از داوطلبان از نتیجه دریافتی، رضایت کافی را ندارند و یا حتی به این نتیجه اعتراض دارند.

شما عزیزان می توانید درخواست تجدیدنظر و یا اعتراض خود را در زمان اعلام شده از سوی مرکز ملی استعداد های درخشان، در سایت نامبرده به ثبت برسانید. اما شایان ذکر است که برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال جاری می توانید با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنید. زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر نیز شما عزیزان را مطلع خواهیم نمود.




منبع: اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

برخی از دانش آموزان که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند ممکن است در زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان، سهوا و یا عمدا اطلاعات خود را به درستی ثبت نکرده باشند. داوطلبانی که اطلاعات آن ها به درستی در سامانه ثبت نام درج نشده باشد، بایستی بدانند حتی در صورت پذیرفته شدن در آزمون قبولی آن ها کان لم یکن تلقی می گردد.

توصیه می کنیم در هر مرحله از ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم، متوجه وجود تناقض در اطلاعات مندرج خود شدید، حتما به تصحیح آن ها بپردازید. داوطلبان در زمان های زیر امکان ویرایش اطلاعات را دارند. 




منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام در مدارس تیزهوشان و یا سمپاد دوره اول متوسطه منوط به دارا بودن شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم می باشد. به طور معمول تمام شرایط و ضوابط شرکت در آزمون در دفترچه راهنمای ثبت نام درج می گردد و داوطلبان با مطالعه این دفترچه می توانند از جزئیات آزمون مطلع گردند. اما مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی مشاوران برتر نیز تمام این شرایط را در مفاله حاضر گردآوری نموده است و شما عزیزان می توانید پاسخ سوالات خود را در این مقاله بیابید.





منبع: شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم