مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

نمونه کارنامه های قبولی دکتری زبان 1399

آزمون دکتری گروه آزمایشی زبان هر ساله برگزار می گردد و داوطلبانی که ثبت نام دکتری سراسری و آزاد 1400 را انجام می دهند، امکان شرکت در رشته های (آموزش زبان فرانسه، ادبیات فرانسه، آموزش زبان روسی، آموزش زبان آلمانی، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی، ترجمه، زبان شناسی و زبان های باستانی ایران) از گروه آزمایشی زبان انگلیسی را با رعایت شرط تجانس خواهند داشت. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با نمونه کارنامه های قبولی دکتری زبان 1399 آشنا نماییم.


نمونه کارنامه های قبولی دکتری زبان 1399

نمونه کارنامه های قبولی دکتری علوم پایه 1399

آشنایی با نمونه کارنامه های قبولی دکتری علوم پایه 1399 برای داوطلبان آزمون دکترای تخصصی سال 1400 بسیار نافع می باشد زیرا با مشاهده کارنامه آزمون افراد پذیرفته شده در سال های قبل، می توانید با اطمینان و آگاهی بیشتری دست به انتخاب رشته بزنید. معمولا تعداد متقاضیان ثبت نام دکتری سراسری و آزاد 1400 نسبت به داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1400 و ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 کمتر می باشد و به همین دلیل یافتن کارنامه قبولی داوطلبانی که در این آزمون به موفقیت رسیده باشند نیز امر بسیار دشواری است. برای دسترسی آسان تر شما کاربران گرامی، تیم مشاوران برتر جزو معدود مراکز مشاوره ای می باشد که نمونه کارنامه های قبولی آزمون دکتری را در یک جا گردآوری نموده است.


نمونه کارنامه های قبولی دکتری علوم پایه 1399

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

از بخش های مهم آزمون کارشناسی ارشد، انتخاب رشته این آزمون می باشد و متقاضیان پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99، بایستی انتخاب رشته انجام دهند. البته امکان انجام دادن فرآیند انتخاب رشته، بسته به عملکرد شما در آزمون می باشد و در صورتی که عنوان "مجاز به انتخاب رشته" را در کارنامه خود مشاهده نمایید، امکان انتخاب رشته برایتان فراهم خواهم بود. برخی از داوطلبان به دلایل گوناگون در انتخاب رشته خود صحیح عمل نمی کنند و نیاز به ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد پیدا می کنند که سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی اجازه ویرایش انتخاب رشته را به داوطلبان می دهند.



ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانش آموزانی که ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم را انجام داده اند و در جلسه آزمون حضور به عمل آورده اند، بی صبرانه منتظر فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم می باشند. داوطلبانی که در بین سایر شرکت کنندگان، عملکرد بهتری از خود نشان دهند در ردیف پذیرفته شدگان قرار خواهند گرفت و همانطور که می دانید سایر رقابت کنندگان نیز از وضعیت تحصیلی و علمی قابل قبولی برخوردارند.


اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد

متقاضیان ورود به مقطع کارشناسی ارشد پس از ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 و شرکت نمودن در آزمون، بایستی منتظر اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 باشند و به محض مشاهده نتایج بایستی انتخاب رشته خود را انجام دهند. ضرورت به انجام رساندن مرحله انتخاب رشته، مطالعه نمودن دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد می باشد. زیرا در این دفترچه تمام اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رشته درج گردیده است و با مطالعه به هنگام آن، میزان خطا در انتخاب رشته خود را به میزان قابل توجهی کاهش خواهید داد.


دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد