مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1403

شما داوطلبان کنکور سراسری هم اکنون مشرف به میزان اهمیت انتخاب رشته کنکور سراسری هستید و همچنین متذکر می شویم که مسیر انتخاب رشته دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس) و دانشگاه آزاد از یکدیگر مجزا است.

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند نیز بایستی به سامانه مربوطه مراجعه کنند و انتخاب رشته خود را در زمان تعیین شده انجام دهند. امسال هنوز بازه زمانی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام نشده است و تیم مشاوران برتر به محض انتشار هرگونه خبر در این خصوص، شما مخاطبان را مطلع خواهند کرد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد اصول و مراحل خود را دارد و توصیه می کنیم در صورتی که آشنا به مراحل مذبور نیستید از مقاله "راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور" راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.




منبع: تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری و آزاد

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

معمولا در تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد با داوطلبانی مواجه می شویم که بنابر دلایل گوناگون همچون (عدم اطلاع از تاریخ دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد، سردرگمی در انتخاب رشته دوره های آزاد و...) موفق به انتخاب رشته نمی شوند. به همین علت زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد معمولا برای روزهای متوالی تمدید می شود و مهلت مجدد برای جاماندگان در نظر گرفته می شود. طبق روال سال های قبل، این زمان تمدید شد و فرصت مجددی برای داوطلبان در نظر گرفته شد. حتی افرادی که، تنها قصد ویرایش اطلاعات انتخاب رشته خود را دارند، می توانند از این طریق و از این فرصت برای تصحیح فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود اقدام های لازم را انجام دهند. این تمدید مهلت انتخاب رشته در بازه زمانی 11 الی 18 شهریور ماه 1402، در اختیار داوطلبان سال جاری قرار گرفت.



منبع:  فرصت مجدد انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت حاصلخیزی، زیست فناوری و منابع خاک

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت حاصلخیزی، زیست فناوری و منابع خاک 1404

برای شروع می توانیم تعریفی از حاصلخیزی خاک داشته باشیم تا بتوانیم اهمیت این رشته را بهتر درک کنیم. حاصلخیزی خاک به معنای فراهم کردن مواد مغذی مورد نیاز گیاه و مقدار آب کافی برای رشد گیاه و همچنین نبود مواد سمی برای جلوگیری از اختلال در رشد گیاهان می باشد. رشته مدیریت حاصلخیزی، زیست فناوری و منابع خاک یکی از شاخه های رشته کشاورزی و منابع طبیعی می باشد که دانشجویان در آن می آموزند که بتوانند با روش های نوین و علمی باعث افزایش تولید محصول و بهینه سازی تغذیه گیاه شوند. دانشجویانی که به این رشته ورود پیدا می کنند علاوه بر مهارت های تئوری و تخصصی، مهارت های عملی را نیز جهت نیل به اهدافشان یاد می گیرند.



منبع: برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت حاصلخیزی، زیست فناوری و منابع خاک

ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی

بانک دی یکی از بهترین بانک های کشور است که در سال های مختلف اقدام به جذب نیرو از طریق فراخوان استخدامی می نماید. افرادی که علاقمند به شغل بانکداری هستند، می توانند از طریق سایت بانک دی اقدام به ثبت نام نمایند و مراحل ثبت نام را انجام دهند. علاقمند به ثبت نام در آزمون استخدامی بانک دی، باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی از طریق اطلاعیه هایی که در سایت این بانک منتشر می شود، به اطلاع افراد می رسد. در سال 1402، پس از گذشت حدود 10 سال از آخرین استخدام این بانک، که در تاریخ آبان ماه 1393 صورت گرفت، بانک دی اطلاعیه ای مبنی بر جذب چند سمت شغلی در مرداد ماه 1402 منتشر کرد. در سال جاری، بانک دی اطلاعیه مبنی بر دعوت به همکاری در تاریخ 11 اردیبهشت ماه 1403 منتشر کرده است که از طریق آن اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود در چند سمت شغلی می کند.

  • تمدید مهلت ثبت نام بانک دی 1403: اعلام نشده است.

معمولا مهلت ثبت نام از سوی بانک ها تمدید می شود ولی هنوز خبری با این عنوان از سوی بانک دی منتشر نشده است. در صورت اعلام تمدید مهلت ثبت نام بانک دی، این تاریخ در کانال ها و شبکه های اجتماعی مشاوره تحصیلی مشاوران برتر (تلگرام و اینستاگرام مشاوران برتر) اطلاع رسانی شده و همچنین در این مقاله به روزرسانی خواهد شد. توصیه می شود شما متقاضیان گرامی، جهت اطلاع از جدیدترین و آخرین اخبار آزمون های استخدامی ما را در کانال های ارتباطی گفته شده دنبال کنید.

یکی از مواردی که افراد متقاضی باید برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی در سال جاری از آن مطلع باشند، شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی است. افراد متقاضی باید اطلاعیه ای را که در این سایت منتشر شده است، را مطالعه کنند و از شرایط ثبت نام آگاه شوند و اقدام به ثبت نام نمایند. 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی 1402

  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی.
  • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته دانشگاهی کامپیوتر/ فناوری اطلاعات (IT).
  • افراد دارای سنین 22 تا 40 سال.
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری.
  • عدم اشتغال به تحصیل.
  • دارای مهارت کارگروهی بالا.
  • علاقمند به توسعه شخصی.
  • اشتغال به کار به صورت تمام وقت.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی 1403

شرایط اختصاصی جهت پذیرش سه سمت شغلی متفاوت بوده و هر یک به شرح زیر می باشد:

شرایط و قابلیت های اختصاصی نیروی متخصص تولید/ توسعه نرم افزار

  • حداقل 3 سال تجربه کاری مرتبط در زمینه تولید/ توسعه نرم افزار.
  • تسلط برC# ،ASP.Net  و MVC و Asp .Net Core
  • تسلط بر کار با پایگاه داده  SQL Server و Oracle PLSQL
  • تسلط بر کار با انواع وب سرویس و APIها و ارتباط با سایر سامانه ها.

شرایط و قابلیت های اختصاصی نیروی متخصص پایگاه داده و BI

  • تسلط بر دیتابیس های اوراکل، SQL Server، PL SQL Developert
  • توانایی نگهداری، Tuning، و مانیتورینگ دیتابیس ها.
  • توانایی ایجاد و نگهداری انباره داده ها (Data Warehousing)
  • تسلط بر ابزارهای SSDT.
  • آشنایی با Microsoft Excel پیشرفته.

شرایط و قابلیت های اختصاصی نیروی متخصص طراحی، تحلیل نرم افزار

  • آشنایی با فرآیندهای کسب و کار بانکی.
  • آشنایی با استانداردهای مدل سازی و تحلیل نرم افزار.
  • قابلیت تهیه مستندات فنی برای طراحی پروژه های نرم افزار.




منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی

مشاوره آزمون استخدامی وزارت بهداشت

پس از آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود و داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند. استخدام در وزارت بهداشت نیز مانند سایر ارگان ها، ملزم به قبولی در آزمون استخدامی است. شاید بسیاری از داوطلبان با راه و روش شرکت در آزمون های استخدامی و منابعی که باید مطالعه کنند، آشنایی ندارند. به همین دلیل برای افزایش اطلاع و آگاهی خودتان بهتر است که از فردی با تجربه مشورت بگیرید و مسیر خود را به خوبی بشناسید.

ممکن است که از خودتان سوال کنید که دریافت مشاوره برای آزمون استخدامی وزارت بهداشت، چه تاثیری در قبولی من خواهد گذاشت؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دریافت مشورت در انجام هر کاری از فردی با تجربه و متخصص می تواند در نتیجه موفقیت شما بسیار کارساز واقع شود. افرادی که تمام مسیر و موانع و چالش های آن را به خوب می شناسند و می توانند بهترین راهنمای شما باشند. آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیز از همین موضوع تبعیت می کتد و داوطلبان می توانند با مراجعه به مشاور تحصیلی خوب و با تجربه، راهنمایی جامع و کاملی دریافت کنند.

همانطور که در مقاله فوق به آن اشاره شد، مشورت در کارها از فردی متخصص در آن زمینه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. در برخی مواقع افراد جامعه به علت مشغله های تحصیلی، کاری و... امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره تحصیلی را ندارند. همچنین از طرفی برای آزمون استخدامی وزارت بهداشت، نیازمند به دریافت راهنمایی از فردی با تجربه و مشاور تحصیلی هستند. با توجه به روی کار آمدن مراکز مشاوره تحصیلی آنلاین و غیرحضوری، این امکان برای تمامی افراد فراهم شده است که به راحتی مشاوره تلفنی و غیرحضوری برای آزمون ها و موضوعات تحصیلی خود دریافت کنند.

مرکز مشاوره تحصیلی محصل نیز یکی از همین مراکز است که خدمات تحصیلی آن (مشاوره تلفنی و برنامه ریزی درسی) به صورت غیرحضوری و آنلاین در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شما همراهان همیشگی موسسه محصل می توانید با اعتماد به تیم ما، از بهترین پشتیبان و مشاور آزمون استخدامی، مشاوره تلفنی و غیرحضوری آزمون استخدامی وزارت بهداشت دریافت کنید و تمامی سوالات و ابهامات خود را رفع نمایید.




منبع: مشاوره آزمون استخدامی وزارت بهداشت