مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

پس از شروع ثبت نام کنکور، داوطلبان می بایست با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون سراسری و اطلاعات مود نیاز خود به سایت سنحش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. این تکته را در نظر بگیرید که در هنگام وارد کردن اطلاعات بایستی دقت بالایی داشته باشید زیرا که هر گونه اختلال در ثبت اطلاعات، بر عهده داوطلب می باشد. گاهی اوقات متقاضیان در زمان ثبت نام یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه با نواقصی روبرو می شوند که سازمان سنجش فرصتی را در نظر می گیرد که این گونه افراد بتوانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

معمولا سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سه بازه زمانی را در نظر می گیرد که در موارد زیر به آن ها اشاره شده است:

داوطلبانی که دارای هر گونه مشکلی در وارد کردن اطلاعات خود به سایت سنجش می باشند می بایست در بازه هایی که ذکر شد، مشخصات ثبت نام خود را ویرایش نمایند. توجه داشته باشید که هر گونه مغایرت در وارد کردن اطلاعات ثبت نام از شرکت کردن شما در جلسه آزمون ممانعت خواهد شد. پس بایستی با دقت لازم تمام اطلاعات و مشخصات خود را وارد سایت کنید و در زمان های ذکر شده نسبت به ویرایش اطلاعات اشتباه اقدامات لازم را به عمل آورید.





منبع: ویرایش اطلاعات و مشخصات ثبت نام کنکور سراسری

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند. همچنین لازم است که در وارد کردن اطلاعات خود به سایت ثبت نام با دقت و آگاهی بالا عمل کنند. هر گونه اشتباه در خصوص وارد کردن اطلاعات و مشخصات بر عهده داوطلب است و باعث ممانعت فرد از حضور در جلسه آزمون خواهد شد.

از این رو متقاضیان لازم است که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دقت بالا اطلاعات خود را چک کنند و در صورت مغایرت داشتن سریعا اقدام به ویرایش نمایند. زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری توسط سازمان سنجش اعلام می شود و افراد می توانند در موعد مقرر در جلسه آزمون حاضر شوند. در ادامه مقاله به زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری پرداخته ایم. در صورت انتشار هرگونه خبر مربوط به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی آموزگاری به صورت مجزا از دبیری و هنرآموزی برگزار می گردد. بسیاری از افراد به دلیل ظرفیت بالای این سمت شغلی، اقدام به نام نویسی در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می کنند. داوطلبان بایستی با آماده کردن مدارک ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سایت سنجش مراجعه کنند و با دقت کامل اطلاعات خود را وارد سایت ثبت نام نمایند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، 18 اسفند ماه 1402 اعلام شده است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403

یکی از سمت های شغلی که بسیاری از داوطلبان علاقمتد به اشتغال در آن هستند، دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش می باشد. آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی نیز به صورت مجزا از آموزگاری برگزار می گردد و داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام از زمان برگزاری، منابع درسی و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع می یابند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش، داوطلبان بایستی خود را برای 28 اردیبهشت ماه 1403 آماده کنند و در جلسه آزمون حضور یابند.




منبع: تاریخ برگزاری استخدامی آموزش و پرورش

نحوه قبولی کنکور دکتری

مشاوره چگونگی قبولی کنکور دکتری 1403

شما کاربران سامانه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانید باتوجه به نیاز خود، ثبت نام هر یک از خدمات ما را به انجام برسانید. برای دریافت مشاوره تلفنی، کافی است بر روی دکمه (رزرو مشاوره) بفشارید و برای دریافت برنامه ریزی درسی کنکور دکتری نیز می توانید بر روی دکمه (رزرو برنامه ریزی درسی) بفشارید تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. با عضویت در صفحات اجتماعی ما شامل (کانال تل، پیج اینستاگرام مشاوران برتر و ایتا) نیز می توانید جدیدترین خبرهای تحصیلی مقطع دکتری را دریافت کنید.



منبع: نحوه قبولی  دکترا

نحوه قبولی آزمون های استخدامی

آسان ترین روش قبولی آزمون های استخدامی 1403

راحت ترین راه قبول شدن در آزمون استخدامی چیست؟ این سوال به یکی از رایج ترین سوالاتی تبدیل شده است که به صورت روزانه از کارشناسان مشاوران برتر پرسیده می شود. نظر شما چیست؟ چطور می توان در بین تعداد بسیار زیاد داوطلبان شرکت کننده، نتیجه قبولی در آزمون استخدامی کسب نمود؟ همانطور که می دانید آزمون های استخدامی در سال های گذشته بسیار پررقابت برگزار می شوند. این بدان معناست که تمام داوطلبان برای موفقیت در آزمون استخدامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. اما قبولی از آن کسانی است که هوشمندانه و با منابع و برنامه ریزی صحیح مطالعه داشته باشند!

فرض کنید داوطلب 1، در طی 3 ماه گذشته با بهترین منابع موجود در بازار و با اصول صحیح مطالعه، تلاش خود را برای کسب قبولی در آزمون آغاز نموده است و و داوطلب 2، طی 1 ماه و با جزوات مختصر در حال مطالعه می باشد. به نظر شما شانس کدام یک از شرکت کننده ها برای موفقیت در آزمون بالاتر است؟ واضح است که برنامه ریزی صحیح، منابع مناسب، شناخت اصول صحیح مطالعه می تواند منجر به قبولی داوطلبان آزمون های استخدامی شود.




منبع: نحوه قبولی آزمون های استخدامی

سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

سازمان تامین اجتماعی نیز همانند برخی دیگر از سازمان ها در سالیان متمادی اقدام به جذب و استخدام نیروهای مورد نیاز خود از طریق آزمون استخدامی می کند. این سازمان با انتشار دفترچه راهنما، تمام شرایط و مقررات مورد نیاز شرکت در آزمون استخدامی را به داوطلبان اطلاع می دهد و تمام علاقمندان به ثبت نام و شرکت در این آزمون بایستی در ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و از داشتن شرایط ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی مطمئن شوند. 

پس از کسب آگاهی از شرایط ثبت نام بایستی به سامانه ثبت نام ازمون تامین اجتماعی مراجعه داشته باشید و مراحل ثبت نام اینترنتی را طی کنید. توجه داشته باشید که در سال جاری، سایت ثبت نام ازمون استخدامی تامین اجتماعی، سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوده است. برای ورود به سامانه می توانید از لینک مندرج در ابتدای مقاله استفاده کنید و یا با آدرس اینترنتی hrtc.ir، وارد این درگاه اینترنتی شوید. 



منبع: سایت نام نویسی  استخدامی تامین اجتماعی