مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه رسالت

بانک رسالت یکی از بانک های دارای مجوز از سوی بانک مرکزی ایران می باشد که خدمات مالی بسیاری را به افراد ارائه می کند. این بانک ممکن است در بعضی از سال ها برای جبران کمبود نیروی انسانی خود در مناصب مختلف شغلی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نماید. زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه رسالت برای افراد بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا متقاضیان ثبت نام آزمون استخدام بانک رسالت بایستی در تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی بانک رسالت، به سامانه نام نویسی مراجعه کرده و تا قبل از پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدام بانک رسالت، مدارک خود را در فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنند.

به طور معمول، جهت ثبت نام آزمون استخدام بانک رسالت، مدت یک هفته ای برای متقاضیان در نظر گرفته می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه رسالت 1403

بانک قرض الحسنه رسالت در مهر ماه سال 94 از طریق انتشار یک اطلاعیه در سامانه رسمی خود به نشانی rqbank.ir، اقدام به برگزاری آزمون نمود. این آزمون با هدف جذب نیرو در سمت های مختلفی شغلی از میان متقاضیان بومی استان تهران صورت گرفت. از آن تاریخ تا به امروز، بانک رسالت اطلاعیه مبنی بر برگزاری آزمون منتشر ننموده است؛ لذا تاریخ ثبت نام آزمون استخدام بانک رسالت مشخص نمی باشد.

این بانک نیز همچون بسیاری از بانک های دیگر هر ساله به برگزاری آزمون نمی پردازد. به بیان دیگر، آزمون استخدام بانک ها تنها زمانی برگزار می شوند که شعبات مختلف استان ها به نیروی انسانی در جایگاه های مختلف اداری و اجرایی بانک نیاز داشته باشند. افراد جهت اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک رسالت می بایست، اخبار و اطلاعیه های منتشر شده در پایگاه اینترنتی رسمی این بانک را پیگیری نمایند.




منبع: زمان نام نویسی اینترنتی آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه رسالت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد