مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه

ثبت نام مدارس شاهد در سه پایه اول ابتدایی (دوره ابتدایی)، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) صورت می پذیرد و هر یک از پایه های نامبرده شرایط، راهنما، زمان و... به خصوصی برای ثبت نام دارند و این مقاله را به شرح جزئیات ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه اختصاص داده ایم و به تمامی دانش آموزان پایه هفتم توصیه می کنیم، قبل از شروع به نام نویسی، حتما مقاله حاضر را با دقت بررسی نمایند.

ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی از طریق ورود به سامانه پادا قابل انجام می باشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 1401 – 1402

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم (دوره اول متوسطه) هر ساله در خرداد و یا تیر ماه انجام می شود و داوطلبان با ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد می توانند مراحل نام نویسی را طی کنند. در سال جاری زمان و تاریخ ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از تاریخ 21 خرداد ماه لغایت 10 تیر ماه سال 1401 اعلام شده است.



منبع: مدارس شاهد اول متوسطه

ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی

در ایران مدارس متعدد دولتی، نیمه دولتی و غیردولتی در حال فعالیت و آموزش به دانش آموزان هستند. از سری مدارس نامبرده که مورد توجه بسیاری از والدین و دانش آموزان می باشد، می توان به مدارس شاهد اشاره نمود. این مدارس در سطح آموزش، خدمات و امکانات بالایی قرار دارند و در سه پایه اصلی (اول ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه) جذب دانش آموز انجام می دهند. گفتنی است که علاوه بر پایه های اصلی در برخی سال ها پذیرش میان پایه نیز انجام می شود. مقاله حاضر را به موضوع ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی اختصاص داده ایم.

ثبت نام مدارس شاهد به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد انجام می گردد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 1401 – 1402

هر ساله دانش آموزان علاقمند اشتغال به تحصیل در مدارس شاهد، بایستی در زمان مقرر به سایت ثبت نام مدارس شاهد مراجعه نمایند و با طی نمودن مراحل نام نویسی، به تکمیل اطلاعات مورد نیاز بپردازند. ثبت نام پایه های اول ابتدایی، هفتم و نهم به عنوان پایه های اصلی محسوب می شود و کسب عنوان قبولی، مشروط به دریافت امتیاز مورد نیاز مدرسه ای که در آن ثبت نام نموده اید، می باشد.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 1401 – 1402

سوالات بسیاری کاربران سایت مشاوران برتر درخصوص چگونگی ثبت نام مدارس شاهد در تماس با مشاوران، می پرسند. برای سهولت در امر ثبت نام شما عزیزان به توصیف و راهنمای ثبت نام مدارس شاهد به صورت گام به گام پرداخته ایم. 



منبع: مدارس شاهد ابتدایی

ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه

ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه نیز همچون ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه و ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی شرایط، قوانین، زمان، اصول خاص و همچنین متقاضیان بسیاری برای ثبت نام دارد و به دلیل تغییراتی که در سال جاری در نحوه پذیرش مدارس شاهد رخ داده است، سوالات پرتکراری از سوی کاربران سایت مشاوران برتر به وجود آمده است که در این مقاله به تمام سوالات متداول پاسخ خواهیم داد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 1401 – 1402

دانش آموزان پایه های اصلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) برای ثبت نام بایستی از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد اقدام کنند و سایر داوطلبان (دانش آموزان متقاضی نام نویسی میان پایه)، با مراجعه حضوری به مدرسه مدنظر خود می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

تمام دانش آموز لازم است به این نکته توجه داشته باشند که زمان ثبت نام مدارس شاهد دوره های گوناگون (ابتدایی، متوسطه اول و دوم)، متفاوت از یکدیگر می باشد و زمان اعلام شده برای ثبت نام دانش آموزان پایه دهم از تاریخ 1 تیر ماه الی 22 تیر ماه سال 1401 خواهد بود. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر هرگونه تغییر در زمان نام نویسی مدارس شاهد و یا تمدید مهلت ثبت نام را به اطلاعتان می رسانیم.



منبع: مدارس شاهد دوم متوسطه

برنامه ریزی آزمون دکتری وزارت بهداشت

متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاع دارند که شرکت در این مرحله از تحصیلات دانشگاهی متفاوت از مراحل قبل می باشد و علاقمندان ورود به phd بایستی با برنامه ریزی آزمون دکتری وزارت بهداشت، مطالعه منابع کنکور علوم پزشکی، یادگیری مهارت های تست زنی و روش های مطالعه و... خود را برای شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت آماده کنند.

گروه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر مفتخر به همکاری با بهترین مشاوران کنکور دکتری وزارت بهداشت می باشد.

برنامه ریزی آزمون دکتری وزارت بهداشت

برنامه ریزی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

آزمون مقطع دکتری در دو وزارت خانه (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به صورت مجزا از یکدیگر برگزار می گردد و داوطلبان متناسب با شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت و شرایط ثبت نام دکتری وزارت علوم، می توانند نام نویسی خود را انجام دهند.

شرکت در آزمون دکتری نیازمند آمادگی قبلی است و داوطلبان برای کسب رتبه علمی مورد نیاز و کارنامه قبولی بایستی به برنامه ریزی درسی (روزانه، هفتگی و ماهیانه) و مطالعه منابع آزمون بپردازند. همانطور که می دانید اغلب داوطلبانی که متقاضی آزمون نامبرده می باشند با مشکل کمبود زمان مواجه هستند و از همین رو اهمیت برنامه ریزی مطالعاتی دوچندان می گردد!!!

مشاوران برتر با کارشناسان خبره و کاربلد در این زمینه همراه شما خواهد بود و برنامه ریزی درسی داوطلبان را به صورت کامل انجام می دهد و همچنین پشتیبان آزمون دکتری علوم پزشکی از زمان ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون خواهد بود.

چگونه رزرو برنامه ریزی آزمون دکتری وزارت بهداشت با کارشناسان مشاوران برتر انجام دهیم؟ علاقمندان بایستی بر روی دکمه (رزرو مشاوره) بفشارند و منتظر تماس کارشناسان بمانند.



منبع: برنامه ریزی دکتری علوم پزشکی

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت یک مرتبه در سال برگزار می گردد و متقاضیان ثبت نام می بایست دارای شرایط ثبت نام آزمون دکتری پزشکی باشند. پس از ثبت نام و شرکت در آزمون مذبور، نتیجه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام می شود و آن دسته از داوطلبانی که در دسته «مجاز به انتخاب رشته» قرار گرفته باشند، لازم است در زمان انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت به چیدمان انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

همزمان با مهلت انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری پزشکی منتشر می شود و برای تمام داوطلبان مطالعه این دفترچه؛ الزامی است.

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

شرکت کنندگانی که در جلسه کنکور دکتری رشته های علوم پزشکی حضور داشته اند، کارنامه اولیه برایشان منتشر می گردد و در صورتی که حدنصاب علمی لازم را به دست آورده باشند، می بایست در تاریخ معین از سوی سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.



منبع: تاریخ انتخاب رشته کنکور دکتری علوم پزشکی