مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

دانشگاه امام صادق (ع) اولین دانشگاهی است که پس از انقلاب سال 1357 در ایران تاسیس شد و در سال 1361 آغاز به فعالیت نمود. افراد متقاضی ورود به این دانشگاه بایستی در ابتدا شرایط ثبت نام کنکور سراسری و مدارک ثبت نام دانشگاه امام صادق را داشته باشند و ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند و سپس به بررسی شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق بپردازند و ثبت نام دانشگاه امام صادق را در سامانه رسمی این دانشگاه به انجام برسانند.

جالب است بدانید، هیچ هزینه ای برای تحصیل از دانشجویانی که مطابق شرایط و ضوابط دانشگاه فارغ ‌التحصیل ‌شوند، دریافت نمی ‌شود و دانشجو به­ طور رسمی متعهد می ‌شود که پس از پایان دوره آموزشی خود، درصورت نیاز، به مدت نیمی از تحصیل خود را با نظر دانشگاه در داخل یا خارج دانشگاه (موسسات دولتی یا غیردولتی) خدمت کند.



منبع: شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق 

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی

متقاضیان ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان لازم است دارای شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی باشند تا در صورت قبولی، امکان ورود به عرصه مهندسان را داشته باشند. این آزمون هر ساله در دو بازه زمانی برگزار می گردد و افردای که دارای مدارک ثبت نام آزمون نظام مهندسی باشند با ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، می توانند ثبت نام خود را عملی نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی مفصلا در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی درج می گردد.



منبع: شرایط ثبت نام نظام مهندسی

پیج آزمون های استخدامی مشاوران برتر

همانطور که همگی می دانیم آزمون های استخدامی در عصر کنونی طرفداران بسیار زیادی یافته است و علاقمندان شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی گوناگون همچون (آموزش و پرورش، بانک ها، جهاد دانشگاهی، قوه قضائیه، وزارت کشور و...) می بایست با اطلاع از مراحل، نحوه و زمان ثبت نام آزمون استخدامی هر یک از ارگان ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند. پیج آزمون استخدامی مشاوران برتر زمان ثبت نام تمام آزمون های استخدامی و تمام جزئیات ثبت نام و اعلام نتایج را به اطلاع شما عزیزان می رساند.



منبع: صفحه اینستای آزمون های استخدامی مشاوران برتر

پیج کنکور مشاوران برتر

نسل های جدید در جامعه کنونی تمایل بسیاری زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی، کامپیوتر، تکنولوژی و... دارند و می توان گفت بیشتر ارتباطات آن ها به وسیله های شبکه های اجتماعی همچون پیج کنکور و کانال کنکور شکل می گیرد. البته استفاده از پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی همیشه بد نیست!!! ما در این مقاله قصد داریم پیج کنکور مشاوران برتر را برای داوطلبان کنکور سراسری که تمایل به دریافت اخبار مهم کنکوری، انگیزشی، راهنمایی های مطالعاتی و... دارند، معرفی کنیم.



منبع: پیج کنکور مشاوران برتر

مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

در مقاله "انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت" به توضیحات جامعی درباره فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی پرداخته شده است و هم اکنون همگی می دانیم که بروز اشتباه در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت می تواند موجب بروز مشکلات جدی گردد. از همین رو ضرورت مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای تمام داوطلبان آشکار است.

تیم مشاوران برتر با بهترین مشاوران انتخاب رشته ارشد پزشکی آماده همراهی شما عزیزان می باشد.



منبع: مشاوره انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت