مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی

استخدام بانک چگونه است؟ شاید شما نیز برای یک بار به فکر استخدام بانک ها افتاده باشید. معمولا بانک هایی متقاضی جذب نیرو اقدام به برگزاری آزمون ورودی استخدامی می کنند. آزمون استخدامی بانک ها ممکن است به واسطه آزمون استخدامی دستگاه  اجرایی باشد و یا توسط بانک به صورت آزمون ورودی اختصاصی برگزار گردد. بانک دی نیز جزو بانک هایی هست که اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند و در این مقاله به زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی خواهیم پرداخت.

به طور معمول تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها یک بار تمدید می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی 1403

آزمون استخدامی با هدف جذب نیروی انسانی کارآمد در ارگان های مختلف برگزار می شود. در سال های قبل آزمون استخدامی بانک ها به همراه آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی معلمی آموزش و پرورش برگزار می شد اما چند سالی است که بانک ها برای جذب کردن نیروی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون اختصاصی می کنند.

بانک دی در سال های قبل اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی متعدد نموده است اما چند سالی است که اطلاعیه استخدامی جدید منتشر نکرده است و آخرین استخدام این بانک مربوط به آبان ماه سال 1393 بوده است. با این وجود در سال قبل، این بانک با اطلاعیه مبنی بر دعوت به همکاری در مرداد ماه 1402، اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود در چند سمت سغلی کرد.

 در سال جاری بانک دی، اطلاعیه ای برای استخدام چند سمت شغلی در روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 منتشر کرده است. داوطلبان باید رزومه خود و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را به آدرس پست الکترونیک ims@bank-day.ir ارسال کرده و در صورت پذیرش، منتظر اخبار دعوت به مصاحبه باشند.




منبع: زمان ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدام بانک دی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد