مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران 1402

بانک رفاه کارگران از بانک های دولتی ایران محسوب می شود که به علت بالا بودن تعداد شعب این بانک، نیاز به جذب نیروی انسانی در شعب بانک مذبور بسیار بالا است. باتوجه به کمبود نیرو در شعب بانک رفاه کارگران، هر سال یا هر دو سال یک بار برای جذب نیرو، آزمونی با عنوان آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران برگزار می شود. به داوطلبانی که علاقمند به استخدام بانک رفاه باشند، پیشنهاد می شود که دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را با دقت مطالعه کرده و سپس در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه در بازه های مختلفی از سال می باشد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران 1402

به طور معمول ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران به صورت اینترنتی انجام می شود. اگر ثبت نام آزمون بانک رفاه همراه با ثبت نام آزمون استخدامی باقی ارگان ها و سازمان ها باشد (همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی)، از طریق سایت سازمان سنجش یا جهاد کشاورزی انجام می شود. اما اگر ثبت نام آزمون به طور جداگانه برگزار شود از طریق سامانه بانک به نشانی اینترنتی refah-bank.ir انجام خواهد شد.

در بهمن ماه 1402 روابط عمومی بانک رفاه کارگران فراخوانی مبنی بر دعوت به همکاری با بانک رفاه از طریق آزمون استخدامی در سایت رسمی بانک منتشر کرد. نام نویسی آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان از طریق سایت رسمی این بانک می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. بانک رفاه کارگران جهت تامین نیروی انسانی لازم از میان داوطلبان خانم و آقا واجد شرایط (دارندگان حداقل مدرک دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد) از طریق شرکت در آزمون کتبی جهت اشتغال در شعبه های بانکی در سراسر کشور دعوت به همکاری نموده است و داوطلبان 2 بهمن ماه تا 12 بهمن ماه 1402 فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.



منبع: زمان ثبت نام استخدامی بانک رفاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد