مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی فرآیند نام نویسی خود را انجام داده باشند با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی بایستی به سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را دریافت نمایند زیرا بدون دریافت این کارت، امکان حضور در جلسه آزمون را نخواهند داشت.

آزمون کتبی آزمون لیسانس به پزشکی، در تاریخ 6 مرداد ماه سال 1401 برگزار می شود. همچنین از طریق شبکه های اجتماعی همانند کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر جدیدترین اخبار آزمون نامبرده را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. 

داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی علاوه بر آزمون کتبی اولیه بایستی در آزمون ارزیابی فراشناختی نیز شرکت نمایند و میزان تاثیر هر یک از مراحل، 50 درصد می باشد. کارشناسان مشاوران برتر همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند، در صورت بروز هر نوع سوال کافی است بر روی لینک مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده کلیک نمایید تا در اسرع وقت مشاوران با شما ارتباط برقرار نمایند. علاوه بر مشاوره تلفنی، شما می توانید سوالات خود را در بخش نظرات سایت در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ دریافت نمایید.




منبع: زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد