مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن

بانک مسکن یکی از بانک های دولتی و دارای قدمت ایران می باشد که به عنوان چهارمین بانک شناخته شده ایران فعالیت خود را پس از ادغام چند بانک دیگر در سال 1358 آغاز کرده است. بسیاری از افراد جویای کار، استخدام در بانک مسکن را به سایر بانک ها ترجیح می دهند و از همین رو اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن برای ایشان حائز اهمیت می باشد.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها به دو صورت انجام می شود. پیش از همه بایستی بدانید که بسیاری از بانک ها به منظور جبران کمبود نیروی خود در مناصب مختلف شغلی، اقدام به برگزاری آزمون و یا جذب افراد صرفا از طریق بررسی رزومه می نمایند؛ اما گاهی نیز خود بانک متصدی برگزاری آزمون نبوده و شرکت در آزمون استخدامی بانک، از طریق شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی صورت می گیرد.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن نیز در آخرین دوره جذب نیرو در این بانک، همزمان با ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بود که متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن می بایست اخبار دقیق برگزاری آزمون را از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری می نمودند. نظر به شیوه جذب نیرو بانک مسکن در سال 96، پیش بینی می شود که در سال های آتی این بانک مجددا از همین راه برای استخدام افراد استفاده نماید. البته امسال بانک مسکن در لیست ارائه شده دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نبوده و فعل حال تصمیم به برگزاری آزمون مستقل نیز نگرفته است. لذا زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مسکن مشخص نمی باشد.

با این وجود متقاضیان بایستی برای کسب اطلاعات دقیق به درگاه اینترنتی بانک مسکن مراجعه نمایند تا در صورت انتشار اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام آزمون استخدام بانک مسکن از جزئیات آن با خبر شوند. دور از انتظار نیست که بانک مسکن نیز همانند برخی دیگر از بانک ها خود مجری برگزاری آزمون استخدامی شده و یا با انتشار فراخوان دعوت به همکاری، نیروهای مورد نیاز شعبات خود را صرفا از طریق مصاحبه و بدون آزمون کتبی استخدام نماید. بنابراین پیگیری اخبار از سایت رسمی این بانک به نشانی bank_maskan.ir ضروری است.

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک مسکن

مشاوره تلفنی مشاوران برتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد