مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

ثبت نام کنکور دکتری سراسری و آزاد

متقاضیان شرکت در آزمون دکتری جهت تحصیل در هر یک از دوره های روزانه، نوبت دوم، آزاد، پردیس خودگردان و غیرانتفاعی قادر هستند تا مراحل نام نویسی خود را از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به انجام رسانند. سازمان سنجش عهده دار برگزاری آزمون دکتری می باشد و علاقمندان بایستی در زمان ثبت نام آزمون دکتری با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور، به دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری بپردازند. واجدین شرایط ثبت نام کنکور دکتری می توانند، بعد از جمع آوری مدارک مورد نیاز، فرم اینترنتی ثبت نام کنکور را تکمیل و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دکتری، نام نویسی خود را انجام دهند.

لینک مستقیم ورود به صفحه ثبت نام آزمون دکتری هر ساله در یک بازه زمانی مشخص بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. تاریخ مذکور در سال جاری، 22 لغایت 29 آبان ماه بوده است. در اکثر مواقع سازمان سنجش برای آزمون هایی که برگزار می کند، تاریخ مجددی را نیز تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور در نظر می گیرد. لذا افرادی که از ثبت نام جا مانده اند، در این زمان معین می توانند به سایت ثبت نام کنکور دکتری مراجعه نموده و جهت شرکت در آزمون نام نویسی نمایند.

افراد پس از به پایان رساندن نام نویسی خود می بایست اخبار دقیق برگزاری آزمون دکتری و همچنین اعلام نتایج کنکور دکتری را از سایت سازمان سنجش پیگیری کنند. سامانه سنجش آموزش کشور این امکان را برای افراد فراهم نموده است که کلیه امور مرتبط با آزمون را حدالامکان به صورت غیرحضوری انجام دهند و چنانچه به نتیجه مکتسبه خود اعتراضی داشتند، درخواست خود را در این سامانه به ثبت برسانند.



منبع: ثبت نام کنکور دکتری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد