مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

نمونه کارنامه های قبولی کنکور زبان 1400

کنکور سراسری به عنوان یکی از بزرگترین ماراتن های علمی در کشور می باشد که در 5 گروه آزمایشی "علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر و زبان" برگزار می گردد. گروه های آزمایشی هنر و زبان به عنوان شناور شناخته می شوند و این بدین معنی است که داوطلبان علاوه بر رشته اصلی خود در یک یا هردوی این گروه ها نیز امکان شرکت کردن، خواهند داشت. داوطلبان برای انجام هر چه بهتر فرآیند انتخاب رشته خود، نیازمند مشاهده نمونه کارنامه های قبولی کنکور زبان می باشند و در مقاله حاضر تراز و رتبه قبولی های دانشگاه های مختلف را ارائه خواهیم نمود.

داوطلبان با شناخت نمونه کارنامه های قبولی کنکور زبان و نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری در مسیر انتخاب رشته موفق تر عمل خواهند نمود.

نمونه کارنامه های قبولی کنکور زبان 1400

متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری پس از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری می باشند. پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور و مشخص شدن رتبه و تراز هر یک از داوطلبان، سوالات متداولی همچون (با چه رشته ای چه دانشگاهی قبول می شوم؟ با رتبه مکتسبه دانشگاه فرهنگیان قبول می شوم؟ و...) را می شنویم. برای اینکه پاسخ سوالات پر تکرار در خصوص کنکور زبان را بدهیم، اقدام به تحریر مقاله نمونه کارنامه های قبولی کنکور زبان نموده ایم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد