مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی
مشاوران برتر

مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در سامانه سنجش آموزش کشور انجام می شود و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سامانه Azmoon.org صورت می پذیرد؛ لذا داوطلبان می بایست پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری و آزاد، اخبار مربوطه را به تفکیک در سامانه های مذکور پیگیری نموده و در صورت تمایل انتخاب رشته خود را در دانشگاه های سراسری و آزاد انجام دهد. توجه داشته باشید که انتخاب رشته دانشگاه آزاد، پس از پرداخت  پرداختی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در سامانه Azmoon.org ممکن می باشد.

تیم مشاوران برتر مفتخر به همکاری با مشاوران خبره و تک رقمی در تمام مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد همراه شما هست و در صورت علاقمندی می توانید از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر، رزرو انتخاب رشته خود را انجام دهید.

تاکید می کنیم چنانچه تمایل به ثبت کد رشته محل ها توسط خودتان و یا کافی نت ها را داشتید، حتما پس از درج کدها در سامانه انتخاب رشته، مجددا تمام کد رشته محل ها را بررسی نمایید و در صورت بروز خطا به ویرایش انتخاب رشته ازمون سراسری و آزاد بپردازید. داوطلبان توجه نمایند که در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد دقت کافی را داشته باشند و شماره های کدهای مربوطه را به درستی درج نمایند تا از ایجاد اشتباه در این زمینه پیشگیری به عمل آید.




منبع: نحوه انتخاب رشته آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد